vrijdag, april 15, 2011

Bedankt en de groetjes

Vandaag kwam na 11 maanden een einde aan mijn detachering opdracht bij bedrijf I te C. In verband met overgang naar Voice over IP telefonie en de overgang van Lotus Notes naar Outlook, was er een extra kracht nodig. Dat werd ik en uiteindelijk ben ik er dus een stuk langer gebleven dan oorspronkelijk de bedoeling was. Ik had hier absoluut geen problemen mee, de site was gemakkelijk bereikbaar en door de korte reistijd was ik ook lekker vroeg thuis. De migratie projecten zitten er op en er is een 'gratis' stage loper bij gekomen. De leiding vond het dan ook tijd afscheid van mij te nemen. Dat kwam wel als een verrassing voor me, want ik had hier best nog langer willen blijven. Maar goed, als het dan zo moet zijn, dan heb ik er ook vrede mee. Door mijn multi inzetbaarheid zit ik nooit lang op 'de bank' en ik krijg nu mooi de tijd om aan de slag te gaan met studie voor ITIL versie 3. En ik heb nog een korte vakantie voor de boeg! Op naar de toekomst.....

Geen opmerkingen: