donderdag, april 21, 2011

Internet Explorer 9 voor Windows Vista

Hoera dacht ik, een nieuwe versie van Internet Explorer en nog wel voor Vista. Gedownload en geinstalleerd op mijn Vista laptop en in eerste instantie blij met de strakke uitstraling. Maar toen kwam er een probleem: Wanneer ik een blog aan maak op blogger.com (blogspot) dan werkt de "Bericht Publiceren" knop niet. Javascript(0) staat er onder aan de pagina en ik kan klikken wat ik wil, maar er gebeurt niets. Naar java.com en versie6 gedownload: geen verschil. Dan maar Google'n er blijken meer mensen te zijn met java problemen onder IE9 voor Vista. Hun adviesen geprobeerd, maar ik krijg het niet aan de praat. Helaas. Dus IE9 er af en weer terug naar IE8. Nu werkt de "Bericht Publiceren" knop weer wel en kan ik dit bericht plaatsen. Ook wordt het zoekvak van Qoop.NL weer goed weer gegeven. Want dat stond in IE9 ook niet netjes naast elkaar. Toch jammer: Welke Vista goeroe weet raad? Ik gebruik 32 bits Vista NL.

Geen opmerkingen: