donderdag, mei 30, 2013

Weekje ziek en een katje op de galerij.

Dit weekje was ik ziek. Dinsdag naar het ziekenhuis geweest voor een endoecho van mijn alvleesklier en een dubbelballon gastro voor het verwijderen van poliepen. Alles is goed gegaan en ik was minder misselijk van de propophol dan andere jaren. Er zijn 7 poliepen tussen de 1.5 en 3.5 cm verwijderd. Een mooie score. Voorzichtig aan weer met eten en drinken begonnen. Toen ik in mijn pyjama door het huis liep te banjeren kwam de buurman bellen dat er een rood katertje op de galerij liep. Ik kende het beestje ook niet. Buurman was er mee naar de dierenarts geweest, het beestje is niet gechipt, wel gecastreerd en is ongeveer 1.5 jaar oud. Tja, het is een mooi beestje maar ik wil geen huisdieren meer. Er is voor een bakje eten, drinken en een dekentje gezorgd. En het beestje zit nu in een hoekje bij de trap. Op zich niet erg, maar van morgen lag er wel een drol op de galerij. Dus dat wordt nog wat. Verder deze week een beetje geïnternet en tv gekeken. Ik ben nog moe en mijn buik voelt opgeblazen aan. Dus nog even kalm. Maandag ochtend eerst naar de huisarts om de resultaten door te spreken en daarna als alles goed gaat weer aan het werk.

Geen opmerkingen: