donderdag, mei 09, 2013

Jurassic Park 3D versie

Jurassic Park 3D
De baanbrekende blockbuster Jurassic Park van Steven Spielberg verschijnt opnieuw in de Nederlandse bioscopen. De huidige 3D-technologie geeft regisseur Spielberg de kans om Jurassic Park te maken zoals hij dat ooit voor ogen had. Zowel de fans van toen als de nieuwe generatie kunnen Jurassic Park beleven in spectaculair 3D. Deze vrije Hemelvaartdag was voor mij en zoon K de gelegenheid deze film te gaan bekijken. Tussen supporters van psv/az door gemanoeuvreerd om vervolgens met onze 3D bril plaats te nemen in een toch nog voor meer dan de helft gevulde zaal. Hoe geweldig ik de film jaren terug vond, weet ik nog precies. Ik verheugde me dan ook op het moment dat ze op het eiland aan zouden komen en ze voor het eerst een kudde dinos zouden zien. Tja. We zijn nu zo gewend aan dingen zien die niet bestaan, dat het niet meer de zelfde indruk op me maakte als toen. Zoon K vond het "best een leuke film", en humor dat er iemand van de wc word afgeplukt en opgegeten. Ook de dikke computer nerd was natuurlijk weer schitterend. We worden zo langzamerhand vaste bezoekers in de bios.


Geen opmerkingen: