zaterdag, december 17, 2011

Tjonge jonge

Zaterdag, 10 uur, ontbijt op bed. Boterham met chocolade vlokken en een stukje kerstbrood. Beker thee er bij. Op gestaan en in mijn pyjama op de bank tv kijken. Krijg weer buikpijn. Duspatal ingenomen, toch maar weer in bed gegaan. Tegen 1 uur nieuwe poging. Boterham met kippenworst, de eerste beker koffie sinds dagen. Het smaakt me niet. Tjonge jonge, de meeste mensen hebben problemen met spoelen, ik juist meer met opstarten. M brengt K naar de Pokemon club, die doen het vandaag maar zonder mij, wat niet gaat, dat gaat niet. Bovendien willen ze ook nog langs de speelgoed winkel. Iets met Skylanders? K wil dat graag voor kerst. Er zou een gouden exemplaar uit zijn. Ach waarom ook niet. Ik blijf thuis en loop wat heen en weer. Misschien dat wat beweging de darm goed doet. Door de duspatal zakt de kramppijn, zo direct maar even een DVDtje kijken, voor de afleiding. Zoals het er nu uit ziet wordt dat Maandag nog niet werken. Ik moet toch eerst weer normaal naar de wc kunnen. Gelukkig is het lokaal Maandag en Dinsdag verhuurt, dus maakt het niet zo veel uit en de mails kan ik van thuis uit ook doen. 

Geen opmerkingen: