donderdag, december 15, 2011

Kleanprep

Rond twaalf uur begonnen met het innemen van de vier liter Kleanprep. Er staat in de bijsluiter dat je rond twee uur moet beginnen, maar ik weet uit ervaring dat ik dan tot savonds laat op de wc hang en snachts ook last heb. En eerder begonnen is eerder klaar dus sneller weer rust in de buik. Daarom om twaalf uur gestart. Iedere tien minuten een glas en de eerste liter gaat er vlot binnen een uur in. De tweede liter doe ik wat langer over en halverwege de tweede liter moet ik voor het eerst naar de wc. De boel komt vlot op gang. En het heen en weer lopen tussen de keuken ( glas drinken ) en naar de WC ( prut prut ) is begonnen. Ondertussen de buik kneden om het sneller te laten door lopen. Na de tweede liter hou ik een half uurtje rust. Rond half 3 begin ik met de tweede helft. Ik voel me niet misselijk en alles gaat vlot er in en er uit. Iets voor vijf uur drink ik het laatste glas en ik ben goed schoon. Het komt er bijna net zo schoon uit als het er in gaat. ( Lekker praatje he ? ) Zo tegen zes uur voel ik me leeg en schoon. Ik moet dan altijd aan Patty Brard denken: "iedereen zou dat eens moeten doen, al het vuil er uit en schoon beginnen" . De achterlijke.  Effin ik kijk nog wat tv en ga vroeg naar bed. Morgen naar het ziekenhuis. 

Geen opmerkingen: