zaterdag, maart 01, 2008

Pokemon Club, Harry Potter, NietjesTang

afbeelding Nieuwe Nietjestang
Vandaag zoals iedere zaterdag met Kelly naar de Liga, maar omdat ik nu liever niet alleen ging, ging deze keer Miranda ook mee. Nadat we Kelly bij de Liga hadden gebracht gingen we gezellig de markt op. Het was al laat, en het waaide hard, dus de meeste kraampjes waren al weg. Daarom gingen we maar door naar de kleine "1 euro shops", daar kocht ik een nieuwe nietjes tang. Ik had er een, maar die was al zo oud, en weigerde regelmatig dienst. Een stevige tang, met een leuk prijsje, 8 euro. Daar kon ik hem niet voor laten liggen natuurlijk. Op de foto zie je mij met de nieuwe tang, wat glimt hij nog he. Daarna naar de speelgoedwinkel, want in ons huis aan huis blad stond een berichtje over Bionische Battle Kaarten, van Bionicle dus. "Goed nieuws, want vanaf deze maand kun je in diverse speelgoedwinkels een GRATIS pakje Bionicle kaarten krijgen. Kijk welke power ze hebben en spaar ze alemaal. In elk pakje zitten 7 kaarten en er zijn in totaal 6 sets" ( www.bionicle.com/nl ) . Dus wij naar de Intertoys op de coolsingel. "bionicle battle kaarten? Nee daar weten wij niets van" op naar de Bart Smit op de Lijnbaan: "ik weet het niet", vraag het eens beneden, wij naar beneden, "ja er zijn al meer mensen geweest, maar wij hebben ze niet". Nou bedankt maar weer LEGO, mijn kind weer helemaal verdrietig, want die zag in gedachten zich zelf al als Bionicle Master Champion. ( Ahum ) . Dus maar weer terug naar de Liga, in tussen wat het bijna 5 uur, dus Kelly kon mee naar buiten. Op ons gemak door de koopgoot naar de B.K. , waaide mijn pet af. Ik rennen, bukken, en "klap" natuurlijk gelijk weer mijn rug in alarmfase3. Au Au. Gegeten bij de B.K. ( patatjes met een kipburger ) en daarna met de tram naar huis. Natuurlijk weer geen zit plaats in de overvolle lijn 23. Naar Opi en Omi om aan Reinier ( die daar logeerde ) uit te leggen dat we geen bionicle kaarten hadden voor hem. Gelukkig was wel de post bode geweest en had een pakje uit engeland gebracht. Via eBay had ik nog een Harry Potter TCG starter pack weten aan te schaffen. Dat gaan we eens bekijken want Reinier is HP gek en wilde ook graag TCG spelen. Zo was de zaterdag dan toch voor bij. En wonder boven wonder geen extreme buikpijn. De pijnstillers en maagbeschermer werken goed.

Geen opmerkingen: