dinsdag, maart 04, 2008

Peter bij ons thuis.

afbeelding bureau peter
Eerst maar eens onder de hete douche. Dat doet mijn rug goed. Ik was een beetje duizelig vannacht als of ik op een luchtbed op het water dreef, of in een reddingsbootje op zee. Dus maar chocolade pasta op brood genomen. Kinderen naar school en toen naar de LeenBakker. Bureau Peter ( dat hebben we zelf ook in de woonkamer) leek mij een goede maat voor Kellys kamer. Het bureaus is 80 cm breed en er is 75 cm ruimte, dus schoonpapa moet wel een stukje van het boven blad afzagen. Maar dan past het prima. De verkoper heeft het bouwpakket in de auto gezet, want ik til voorlopig niets meer. Toen door naar BNA, de aanbieding die we op internet gezien hadden, was er niet meer, maar wel een soort gelijke ( goedkoper en meer geheugen, maar geen keyboard er bij) was wel te krijgen. Niet op voorraad helaas, maar wel morgen op te halen. Nou dat is dan geregeld. Naar huis, gelukkig was de sterke buurman thuis, en die heeft Peter-in-de-doos voor me binnen gezet. Miranda gaat vanmiddag naar de Bingo, dus ik kan lekker mijn boek lezen en het blog wat aan vullen. Als de kids thuis komen ga ik met Reinier het Harry Potter TCG uit proberen. Kelly ging nog iets pokemonerigs doen op zijn DS. Ik denk dat schoon pappa morgen wel naar het bureautje zal komen kijken. Morgen ochtend die pc halen en smiddags met de dokter praten. Ik hoop maar dat ik snel aan de beurt kom voor die fotos. Want mijn buik blijft maar rommelen. Het is soms net of er een gootsteen leeg loopt in mijn buik, dat geluid hoor je dan. Voelt ook niet fijn. De pijnstillers werken fantastisch. Maar je blijft het wel voelen.

Geen opmerkingen: