donderdag, februari 28, 2008

Buik en Rugpijn Deel weet ik veel.

De ingreep is netjes en vlot verlopen. Vier poliepen zijn er uit gehaald ( 2 kleintjes en 2 wat grotere ) en deze laatste twee worden opgezonden voor nader onderzoek. De scopist zei wel dat zij niet dacht dat deze poliepen de oorzaak konden zijn van mijn buikpijn. Daar waren ze te klein voor in verhouding tot de darm diameter op die plaats. De pijn veroorzakers moeten dus hoger in de darm zitten. Of de pijn komt niet van de darm. De rest van de middag heb ik thuis wat liggen uit doezelen. En zo juist heb ik maar weer een maag beschermer ingenomen, en een bakje vanillavla met chocovlokken gegeten. ( voorzichtig weer beginnen met eten ). De verdoving van het onderzoek werkt nog een beetje want ik kon zonder kreunen opstaan uit bed. 5 maart heb ik een bel afspraak met de internist over de resultaten van het onderzoek. Ik voel wel dat ik nog steeds buikpijn heb, en dat zal wel toenemen als de verdoving van het onderzoek uit gewerkt is. Wat te doen?Ik slaap er een nachtje over, en als het morgen inderdaad weer meer pijn is, dan bel ik maar weer naar dijkzigt. Kunnen ze me vast op de lijst zetten voor een DDP of MRI.

Geen opmerkingen: