dinsdag, februari 26, 2008

Buik en Rugpijn deel 3

Vandaag weer geen bericht van het ziekenhuis. Daarom maar eens gebeld. Ik sta nog steeds op de lijst, maar er is nog geen datum vrij. Het is druk en er zijn te weinig artsen. De internist is er ook niet. Ik kon wel een belafspraak krijgen. 5 maart belt de internist me. Dat is fijn. Ondertussen sta ik op de lijst. Als er iemand uit valt ( dood gaat voor hij aan de beurt is, bedoelen ze vast ) dan kan ik in aanmerking komen voor de de vrij gekomen plaats. Ik zit nu thuis in de ziektewet en slik maagbeschermers en pijnbestrijders. Als ik langer dan een half uur zit, is mijn rug stijf en kan ik haast niet lopen. Slapen gaat slecht van de pijn in buik en rug. Wat de rug pijn te maken heeft met de buikpijn weten we niet. Als de colon succesvol is, en de buikpijn weg, dan kan ik naar de fysio voor de rug. Als de colon geen resultaat geeft, docteren we weer verder.

Geen opmerkingen: