maandag, september 05, 2011

Web-Log nog steeds niet terug.

Behalve KlinkendeKlanken schrijf ik ook voor Pokemon.Web-Log.NL een site over het Pokemon TCG Kaartspel. Web-Log wilde Weblog worden en besloten alle logs te verhuizen. Nou dat viel even tegen. Het pokemon weblog is al meer dan 12 dagen niet te benaderen. Jij kunt het niet lezen en ik er geen nieuwe berichten op zetten. Heel vervelend. Omdat het me toch te lang ging duren maakte ik een online ticket aan bij de helpdesk van web-log. Een dag later kreeg ik antwoord: ticket gesloten met de opmerking dat ik op de informatie pagina de stand van zaken kon lezen. Nou daar heb ik dus niets aan. Want nu weet ik nog niet of mijn postings veilig zijn. Ik heb geen backup en als alles weg is, ben ik niet blij. Voor de zekerheid maar eens rond gekeken voor een alternatief. En dat heb ik gedeeltelijk gevonden: Kijk maar eens op Pokemon.WoelMuis.NL Er moet nog veel aan gebeuren en niet alle links werken. Maar de opzet staat er. Denk nu niet dat ik stop met weblog, zodra het weer bereikbaar is ga ik daar mee door. Maar dan voor actueel nieuws en acties. Woelmuis ga ik gebruiken voor statische informatie met een blijvender karakter.

Geen opmerkingen: