donderdag, september 15, 2011

Stoelen ontvangen maar met verkeerde poot

Vandaag werden de door ons bestelde stoelen afgeleverd als bouwpakket. De twee grote dozen werden netjes boven gebracht en in de kamer gezet. Vervolgens hebben we alles uitgepakt en zijn met de montage begonnen. De eerste stoel ging perfect. Maar bij de tweede stoel onstond een probleem: er waren in eens twee rechter voorpoten, in plaats van een linker en een rechter. En dan past het dus niet. Dat hebben wij weer, kan er dan nooit eens iets in een keer goed gaan? De andere doos open gemaakt en daar bleek de inhoud wel te kloppen, netjes twee rechter en twee linker poten voor de twee stoelen. De reeds gemonteerde stoel nog eens goed bekeken, en deze had ook netjes een linker en een rechter voorpoot. Zucht, van de vier stoelen heb ik er nu drie in elkaar staan en ze zitten lekker en passen goed bij de tafel. Maar ja, ik moet er vier hebben. Dus maar eens bellen naar de betreffende webshop. Geen probleem, alleen even een mailtje zenden waarin ik het probleem uitleg. Dat heb ik gedaan, compleet met fotos van de situatie. Een uurtje later wordt ik gebeld door een medewerker van de winkel. Hij wil graag weten welke poot ik mis. Zucht. Uitgelegt dat ik bij 4 stoelen, 3 linker en 5 rechter voorpoten heb gehad en dat ik dus alsnog een losse linker voor poot moet hebben. Het gaat helemaal in orde komen beloofd de medewerker mij, hij gaat het direct doorgeven. Alle verpakking en mijn oude stoelen onder de trap van de gallerij gezet. Die gaan maandag met het grof vuil mee. En de niet complete stoel heb ik in de slaapkamer maar even onder het bed geschoven. Nu maar hopen dat de juiste poot als nog komt. Open deur voor grapjassen: de verkeerde poot ligt ook onder het bed.

Geen opmerkingen: