woensdag, april 11, 2007

Alvleesklier scannerscope

Vanmorgen in het ziekenhuis geweest om mijn alvleesklier te laten na kijken. Er werd een scopyscan gemaakt en alles zag er zo netjes uit dat een punctie niet nodig was. Het is dus bij een scan gebleven. Ik ben wel weer heel moe, en ben de rest van de dag in bed gebleven. Morgen rustig aan weer beginnen met eten. Alles dat goed gaat, ga ik morgen avond toch naar curses. Ik mis deze van vandaag in ieder geval, maar daar moeten ze dan maar begrip voor hebben. Morgen ochtend ff bellen met een collega cursist om te horen wat er behandeld is en of er opdrachten gegeven zijn. Dan kan ik me toch voor bereiden op de avond. En als het echt niet gaat morgen, dan is het niet anders en dan zie ik maandag avond wel weer of het gaat. Gezondheid gaat voor.

Geen opmerkingen: