zondag, december 01, 2013

Gevulde Speculaas en Sinterweekend.

Mijn vrouw heeft zelf gevulde speculaas gemaakt in de combi-magno. Dat doet ze ieder jaar in november en december een paar keer. Lekker hoor. Onze kids zijn te groot voor het Sinterklaas, maar ze vinden een cadeautje krijgen wel leuk. Op mijn werk heb ik een chocolade letter gekregen, die heb ik in mijn tas laten zitten en toen ben ik 's avonds naar beneden geslopen, inpak papier er om heen gedaan, mijn vrouw haar naam er op geschreven en in de kast verstopt. Natuurlijk krijgt ze ook een echt cadeau ( decemberkraslot ) dit is maar voor de lol. Zondag voor het avond eten gaven we elkaar de cadeaus. Ik kreeg een pakje Pokemon kaarten en het boek Inferno van Dan Brown, K een Pokemontas met kaarten en R een Lego kalender doos. Iedereen blij. Het zijn maar kleine dingen, het gaat immers er om weer even samen bezig te zijn.

Geen opmerkingen: