zondag, januari 02, 2011

Gelukkig nieuwjaar

RENEE DE HAAN, ZO IS HET LEVEN, CNR
Gelukkig, het nieuwe jaar is begonnen. Het oude jaar met gemengde gevoelens achter gelaten. Voor mezelf een kort jaar overzicht gemaakt en gezien dat we toch heel wat keren meer op-pad zijn geweest met activiteiten in het buitenland en pretparken dan ik me gerealiseerd had. Ook voor dit nieuwe jaar staan al weer wat van deze uitjes vast. Ook in het afgelopen jaar ( te veel ) ziekenhuis bezoeken gehad en daar staan er ook al weer een paar voor het nieuwe jaar van op de kalender. De kerstspullen zijn opgeborgen en de kerstkaarten van de muur gehaald. We kunnen weer 'normaal' gaan doen. Vanaf maandag is de vakantie voorbij en komen weer in een vast ritme. Dat geeft weer wat rust. Nu moeten de snotterende en hoestende familie leden zich weer beter gaan voelen en dan zijn we weer klaar voor het volgende...... Heb jij ook wel eens het idee dat het eene nog niet achter de rug is, of het volgende staat alweer voor de deur. Ik zou wel eens een heel jaar niet verkouden willen zijn. Goede voornemens? Fruit eten, me niet laten opjagen, tijd voor me zelf reserveren, geen zorgen maken, het Pokemon-Professor-examen halen, meer geduld hebben, minder dingen vanzelfsprekend vinden ( ook al zijn ze dat wel ). Of dat allemaal gaat lukken?

Geen opmerkingen: