vrijdag, januari 23, 2009

Echo Nieren & Blaas

Vandaag naar het ziekenhuis geweest om een echo te laten maken van mijn nieren en blaas. Bij een controlle door de huisarts bleek er bloed in de urine te zitten en we zijn nu opzoek naar de oorzaak. Een bezoek aan de uroloog en met een lijstje afspraken weer naar huis. De eerste afspraak was vandaag. Zoals altijd was er weer uitloop. Ruim 3 kwartier in de wachtkamer gezeten. En nog geen 15 minuten binnen geweest. De echo van de nieren liet geen afwijkingen zien, dus geen stenen. De blaas kon de dame niet goed in beeld krijgen. Uw blaas is leeg, het gaat niet. Waarom is dat niet van te voren gezegt? Nu ben ik vlak voor het onderzoek expres nog even gaan plassen omdat ik dacht dat dat beter was. Daar had de dame geen antwoord op. Maar het maakte niet uit. Ik heb over een paar weken ook een onderzoek waarbij ze met een slangetje in de blaas gaan kijken. Daar zien ze meer dan zij met de echo. Dus ik mocht weer naar huis. Helemaal tevreden was ik niet. Maar gelukkig geen nierstenen. Maar wat heb ik dan wel?

1 opmerking:

Anoniem zei

Tjeetje,dat is niet zo mooi. Ik hoop maar dat ze het snel vinden.
Ik moet binnenkort naar de maag, lever, darm arts. Ook zo'n verhaaltje. Tja we blijven twee kneusjes he. hahaha.
knuf van maruschka.