zondag, augustus 26, 2007

Eindelijk vakantie

Daar ben ik wel aan toe, na al die "spanningen" op het werk. ( waarover een andere keer meer, eerst alles een plaatsje in mijn hoofd geven ). De eerste vakantie dag zouden we naar Kalker in Duitsland gaan, een pretpark. Maar op vrijdag "vonden" op de TV nog airmails vouchers voor Walibi, die hebben we ooit in ruil voor airmails besteld, en niet meer aangedacht. Ze zijn maar beperkt houdbaar, dus we besloten deze vouchers eerst te gebruiken. Hierdoor gingen we zaterdag naar de Flevopolder. De drukte viel mee. De kids zijn in heel wat atracties geweest, zelfs de heenenweer-schutboot, waar ze vorig jaar niet in durfden, renden ze nu continue in en uit. Maar natuurlijk ook de xtreme, de watersplash, de boomstam-routsch noem maar op. En ik heb een lekkere apple swirl gegeten, Hmmmm. Ja eten blijft toch een van mijn hobby's. In Mexico hebben we later hamburgers en patat gegeten ( 30 euro eten voor 4 personen, valt mee he. ) en gratis toiletten. Ook dit jaar heb ik me door de kids laten overhalen het reuzerad in te gaan. En dat is voor iemand met mijn hoogtevrees een hele overwinning.
Het was een lange, maar fijne dag. Deze zondag rommelen we wat in huis. Morgen zien we wel weer.

Geen opmerkingen: