zaterdag, februari 24, 2007

Magnetron: Daar gaan we weer.

We kregen een telefoontje van samsung: Onze combi magnetron is eindelijk gerepareerd, we konden hem zo op halen. Hij is nu bij de fabricant zelf geweest, en niet in het IT's reparatie centre. Want bij IT's kregen ze het niet gerepareerd, vorige keer kwamen we er thuis achter dat het probleem niet verholpen was, en toen moesten we weer terug. Dus deze keer gelijk in de winkel kijken. En inderdaad: Waar ik al bang voor was. De magnetron is niet gemaakt. Er staat gewoon op het reparatie rapport, dat de gril hoort aan te gaan bij het voor verwarmen. Het is om gek van te worden. Ik weet zeker dat het niet zo was. En in de gebruiks aanwijzing staat er ook niet over. Het is ook niet logisch, grillen heeft niets te maken met voorverwarmen om te bakken. Bovendien zat het beschadigde display er ook nog op. Kijk we hadden hem een paar weken geleden ingeleverd, en toen hij terug kwam, was het bedienings paneel vervangen, maar het nieuwe exemplaar bleek beschadigd, dat pik ik natuurlijk niet. En toen was de klacht ook niet verhopen, dus terug dat ding. ITs heeft hem op gezonden naar Samsung. Nou zijn we 6 weken verder en nog is er geen Kl. aan gedaan, de klacht is er nog, en het door hen beschadigde front is ook niet vervangen. Ik heb geweigerd het apparaat zo mee te nemen. Ze verzinnen er maar wat op. Dinsdag moeten we terug komen, dan is de hoofdverkoper er en die heeft dan contact gehad met samsung. Nou ik weet al precies wat er gaat gebeuren. Dan staat er gewoon weer een andere lul die zegt dat er niets aan mankeert en dat er aan de beschadiging niets te doen is. Nou ik ga compleet uit me dak in die zaak. Dan kunnen ze er echt de bewaking bij gaan halen. Its sucks.

Geen opmerkingen: